Sunday, September 29, 2013

Putrajaya International Fireworks 2013

Assalamualaikum...


Have a good day everybody! Mood : Happy, :)

Senyum seminggu! ;p

Dua minggu lepas pergi tengok Fireworks dekat Putrajaya, selalu kalau event macam ni mesti I tau, mesti gediks nak pergi jugak, tapi kali ni memang siryes tak tau pun ada Fireworks Competition 2013. 

Benda kecik je, tapi cukup buat senyum sampai seminggu, sweet sangat tau! :)
Love the environment, the song, and of course the person who bring me out to see the beautiful of fireworks.(my wishlist)

Love is in the air~~ =)
Thank you sweetheart coz always remember what I said, what I like the most. 

Much love. I really appreciated. 

Terima kasih sebab sentiasa ingat, ingat ape yang I nak, ape yang I suka.
Salah satu wishlist jugak nak tengok bunga api bersama, gediks jugak ah kan! hahahaha! 
Maaf la yer kalau berperangai macam budak2 sket, bunga api pun nak tgk, kecoh aaa! hiks.

Lots love, MiraShahidan


1 comment:

zarifahmr said...

mira fireworks, bikpah suka hot air balloons hehe